Neso3333 Kızlar merhaba 9+4 günlük hamileyim koku hassasiyeti bulantı gibi hiç bir belirtim yok acaba ben de mi sorun merak ediyorum benim gibi olanlar var mı
Nazlimom Neso3333 hamileliğimde hiç bulantı kusmam fln olmadı benimde cok rahattım illa bulantı olcak degil ya normal😄
fizikcianne Neso3333 ayyy ne güzel bir hamilelik Maşallah. Hiç merak etme özenme. 6. Haftada mide bulantım bir başladı suan son ayıma girdim hala mide bulantısı ilacı kullanıyorum sen düşün
Ferayldz Neso3333 hiç bir sorun yok bndede olmadı bazıları yemek secer kötü kokular alır bnde oda olmadı bünye meselesi insallhh hiçte olmz
Ceren46 Neso3333 Bende de hiç bı belirti olmadı çok normal. Annemde de olmamış. 18+2 yım hiç olmadı. Sadece ilk trimesterde uykum.cok geliyordu halsizlik vardı
Beyzab95 Neso3333 20 haftalık hamileyim ne bulantım oldu bugüne kadar ne koku hassasiyetim hiç bir şeyim olmadı ilk 3 ayı kimseye söylemedim kimse hamile olduğumu anlamadı bile
Serendipity16 Neso3333 7. Haftadayım bende sadece bir kere aşırı kusma oldu onun dışında bir şey yok çok şükür
yeschef-13 Bulantımda yok koku hassasiyettide tek baş dönmesi var oda uzun süre ayakta kalınca ya da ani hareketler yapınca oturdugum yerden kalkınca