Kızlar bebişim 32 haftada dogum pozisyonu almıştı 35 de tekrar yan dönmüş şun 37 yiz kontrole gidicez yarın ama aklıma takıldı şimdi bu bebek tekrar döner mi normal dogurur muyum yada devlette kontrole gidicem eğer bebek yansa normal dogmaz bildigin kadarıyla bana sezeryan mı derler bekletirler mi, sezeryan derlerse kaç haftaya kadar bekletirler acaba (çok sordum KB yın)