pamugumm_ Selam kızlar 19+2 deyim bu aralar sürekli burnum kanıyor veya tıkanıyor kuruyor bu normal mi nefes alamıyorum artık oda nemlendiriciyide kullanıyorum ama fayda etmiyor sanki bi çözümü var mı bunun
Yakut16 pamugumm_ merhabalar benimde öyle olmuştu o haftalarda serum fizyolojik aldım eczaneden uyumadan önce burnuma sıkuyordum hep rahat uyuyordum ebe sormuştum bende bana çok ıyı geldi
Gul1616 pamugumm_ benim de çok kuruyor tıkanıyor çok şükür kanama yaşamadım ama normaldir bence bilemiyorum
Aselkus pamugumm_ 19 haftada basladi benimde 23 24 haftaya kadar boyleydi surekli kan gelip tikaniyorfu smdi 29 olduk gecti sukur
Sanal pamugumm_ benim de 8 haftalıkken ve şu an da yani 18 haftalıkken kanıyor :) çok korkuyorum kanayınca burun tıkanıklığı zaten berbat bişey kaç aydır geçmedi