Yasemincee26 Tüp bebek tedavisindeyim dünden beri fitil kullanıyorum ama hepsi çamaşırıma akıyor normal mi ben mi çok ittiremiyorum ondan mı acaba
Arifekldrm2 Yasemincee26 ben bir saat yatiyordum belki daha fazla ama yinede akıyordu çokta kullanmadim zaten ise yaramıyor diye 🤣 ağızdan alin bence
Fpelin Yasemincee26 bende de ayni sekilde akiyor bazen de hic akmiyor normal akmasi bazen hic erimeden ciktigini bile görüyorum
Yello Yasemincee26 canım merhaba ben tam 3 aydır kullanıyorum fitil olarak yanı yatsan da kalksan da fazlasını dışarı atıyor vücut normal yani korkma doktorun nasıl kullanman gerektiğini söylemıştır fitil olarak daha etkili ve düşük riskini önlüyor herşey gönlünce olsun sadece doktorunu dinle 💖
bengonca Fazlayı atıyor vücut normal ama bacaklarını topla yukarı doğru elinle iyice it. 5 dk uzanıp öyle kalk canım. Ama dediğim gibi fazlayı atıyor.
bengonca Arifekldrm2 ağızdan ve fitil olarak kullanımı arasında fark var. Yanlış yönlendirme yapmayın.
Yasemincee26 Arifekldrm2 ağızdan alınınca bulantı sersemlik yapıyormuş öyle denildi birde çok fazla hap kullanıyorum şu süreçte vajinal daha iyi dedim ama akıyor
Baahar4549 Yasemincee26 doktorunuz ne şekilde önerdiyse o şekilde kullanın 2 farklı kullanımın 2 farklı amacı var. Doktorunuzun dediğinden şaşmayın. İttirebildiğiniz kadar ittirip yatın 1-2 saat kalkmayın fazlasını vücut atıyor sonradan.
Gamzealptkn Ben sabah 6 gibi flan kalkp fitili atıyorm sonra uyumaya devam ediyorm 10 gibi fln kalkıyorm eskisi kdr akmıyo akşamda uyumadan önce atıyorm öyle yatym daha iyi oldu sanki böyle
Yasemincee26 Gamzealptkn canm bende sabah eşimi işe gönderirken atıyorum iki tane geri uyuyorum bugün baya akmıştı o sebeple sormak istedim bu platforma
Yello Yasemincee26 inşallah canım Allah yardımcın olsun bol bol dua oku Allahümme ya evvelü diye sürekli karnını ovalayarak oku ben öyle yapmıştım çok şükür rabbim nasip etti🥰🤲🏻