aysenuurr11 HFP oluyor tabi canim ara ara vurup geciyo onun disinda kasık agrisi filan her sey var😅 bende 33+2 , agrin dinlenince hafifleyip geciyorsa normal. Bebek baski yapiyor
Ask-bebegim HFP 33 haftadayiz benimde adet agriisi gibi ağrı oluyor anlamadım uzun süreli değil ara ara oluyor sık değil fazlacayakta kalınca bel ağrısı da oluyor
EceAtak Geçen hafta hem adet olacak gibi hem de belim bacaklarımdan ayrılacak gibi ağrıyla hastaneye yattım normal şeyler yalancı sancılarmış 34+0 dayım hala aynı yarın kontrole gideceğim bakalım Nst de ne çıkacak