Ayseyucel doktorun ne dediği önemli , belkide sizinki mühim birşey değildir, benim 12.haftamda kahverengi bi lekelenme oldu doktora gittik rapor verdi ama düşük riskin var görüyorum dedi kanama bölgem varmış kesenin içinde, zaten birgün sonra çok yoğun kanamam oldu hatta bebek düştü sandım, acilen gittik hemen yatırdılar bi kaç saat kanın durması için uğraştılar ogünden beri yatıyorum evde sadece doktor için çıkıyorum , ama artık kanama halinde değil lekelenme halinde geliyor.progestan kullanıyorum ve iğne yaptıyorum ,korkmayın inanın herşey olcağına varır stres yapmakta çok etkilermiş bebişi , ben şuan gerçekten kötü bi durumdayım ama sürekli kendimi motive ediyorum 😊