Suyum oldugunu soyledi bebegin basi kanalda ama rahimde acilma yokmus suyum az az geldigi icin sonradan durabiliyo dedi suan gelmiyo mesela ondan oyle soyledi su gelmeye basladigi icin bebek ve ben mikrop enfeksiyon kapmayalim die antibiyotik verdi bide yatakdan kalkmamam gerektigini soyledi doktor kizlar .. bakalim herhangi bi durum olursa yazicam size bilgileriniz icin tesekkurler 🙏🏻