Gkcarz canım Eminönü uygun ama eğer nakit almayacaksan hiç gerek yok. E bebek daha uyguna geliyor. Hem orda otopark yeme içme eziyet. Hemde bişe de hata çıktı mesela evde farkettin bi daha gitmek zor. En güzeli büyük mağazalar bence. Fiyat olarakta ben çok fark görmedim.