Evrem990 tansiyon nabız ölçümü yaptınız mı acaba, kaçla attığı da çok önemli belirli değerlerin üzerine çıkınca tehlikeli oluyor. Benim subravertiküler taşikardim var mesela bazı zamanlarda 180 200 ün üzerinde bile atabiliyor. 80 120 arasında atıyorsa normal, kendinizi yorduysanız falan ondan da olabiliyor gebelikte