-meso- benim dikis yerimde enfeksiyon vardı o yüzden uzun süre takamadim 2.5 ay sonra başladım erken başlasam göbek kalmazdı eminim ama korseyi doğumdan 1 ay sonra almak gerek bence karın şişliği inince korse kullanılmalı hemde hemen alırsanız beden tutmayabilir