Zyszk ben tuzla’daki Ezgi Er’e gidiyorum,ozeldeymişim gibi mualeme ediyor,hakkını veriyor… tavisye ederim,kızımı özelde doğum yapmıştim,ancak şuanki fiyatlar çok uçuk olduğu için devlete gidiyorum,önemli olan doktorun iyisini bulmak,ezgi Er’i burda paylaşımlar da gördüm, söyledikleri gibi gerçekten kim vesile olup buraya yazanlardan Allah razı olsun ❤️