zeynep_mehdi gamzee07 yaaa bizde elisa düşünüyoruz anlamında çok hoşuma gitti hep Alisa dedik diye değişmesem mi acaba dyorum elisa dan da başka isim hoşuma gtmedi çok baktım ama 🤗
Minikperi zeynep_mehdi kızım 3,5 yaşında Bilgehan 🌸 şimdi de bir erkek bir kız dediler bu 2.'ye ama kız olursa adı Balahun olacak 💕