Sadelim benim vücudum kilo almaya çok müsaitmiş 21 haftalığım ve 10 kilo aldım hamile kalmadan önce zayıftım doğru düzgün beslenmezdim iştahım da olmazdı ama hamile kaldıktan sonra bebeğim için sağlıklı ve düzgün beslenmeye başladım öyle abartı da yemiyordum ama bir anda kilo almaya başladım durduramıyorum da 3 hafta öncesine kadar düzenli yürüyüşlerimi de yapıyordum ta ki belimde şiddetli bir ağrı başlayıp beni yürütmeyene kadar bırakın yürümeyi yatakta sağdan sola dönemiyorum doktor bel fıtığından şüpheleniyor doğuma kadar bi bu kadar hatta daha fazla kilo almaktan korkuyorum