Minikkelebegim13 Demsi_83737 canım tam post açacaktım bende bu konuyla ilgili benimde 4 gün var adet olcakmışım gibi bi ağrım oldu inşallah olmam🥺
Merve-metin Demsi_83737 bat 12 ekim mi bende öyleyim şuanda karnım değilde karnımın alt kısmı ağrıyor benim akıntım var akıntım geldiği için regl oluyorum sanıp sürekli lavaboya gidiyorum en son pes edip ped taktım çalışıyorum millet tuhaf tuhaf bakıyor sürekli lavaboya girdiğim için umarım gebeliktir adet olmayız canım 🙏🏻
_Tazeanne Adet ağrısıyla aynı zaten ben ağrı çekiyordum adet oldum sanıyordum aşırı akıntı karın ağrısı kasık ağrısı yaşadım umudum bitmişti tedaviyle oldu çünkü ama çok şükür gebelikmiş yani birebir aynı belirtiler inşallah sizinde öyledir
Demsi_83737 OyaOzdmr ay inşallah adet olmam ya. Normalde adet olmadan 1-2 önce anlardım akıntıyla beraber ip gibi kırmızı akıntı olurdu. Afedersiniz akıntının kokusundan bile anlardım. Şimdi dünden beri akıntım yok sayılır. Sadece işte karın bölgesi ve kasıklarımda ağrı var
Minikkelebegim13 Hatta dedim kesin oldum lavaboya gittim birşey yok hatta peçeteye akıntı geldi şeffaf mı beyaz mı tam anlayamadım çok az
Merve-metin Minikkelebegim13 ayyy valla bende öyleyim şuan canım karnımın alt tarafı ağrıyor sanki heran adet olacakmışım gibi sürekli lavaboya gidiyorum akıntı geliyor sadece bende adet geliyor sanıyorum en son çalıştığım için sürekli git gelle uğraşamam diyip ped taktım bakalım hayırlısı hakkımızda inşallah 🙏🏻
Berfin1203 Benimde adetime 1 gün var ama bi uygulamada 3 gün geciktim yazıyor bende de sizdeki gibi adet gibi akıntı hissi var ve ağrı ama hiçbir şey yok acaba 1 gün daha bekleyip öyle mi test yapsam
Merve-metin Berfin1203 adet olmazsan test yapsan daha net sonuca ulaşırsın canım ben geçen ay çok hayal kırıklığına uğradım ondan adet günüm gelmeden test yapmak istemiyorum bence 1 gün daha bekle canım 🙏🏻
Mylove47 Berfin1203 gecikme de en az 5 6 gün bekle öyle test yap gecikme olmadan yaparsan doğruluk payı yok onu doktorlar ds söylüyor hamileyken değil çıkabilirsin gecikme olmadan o yüzden gecikme olunca net bı şekilde öğrenirsin bı hafta sonra çıkmazsa iki hafta bekle ondan sonra net çıkar
Berfin1203 Merve-metin bende hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum ondan sizlerden tavsiye alayım dedim teşekkür ederim
Minikkelebegim13 Demsi_83737 birşey sorcam son adet tarihi adetin başladığı gün mü yoksa bittiği gün mü oluyor ben onu tam bilmiyorumda öğreneyim hazır denk gelmişken😊