33+5 teyim hamileligimi ogrendigimden beri öncesinde nasilsam her işimi hallettim. Bazı şeyleri daha yavaş yormadan yaptım kendimi tabi. Ama hamilelik bir hastalik değil kanama, aşırı ağrı ya da düşük riski vs olmadığı sürece günlük hayattan çok kopup elini birşeye surmemeyi doğru bulmuyorum. İnsanı hamlatiyor. İşleyen demir paslanmaz çalışın kızlar 😅