Brylcu96_ Kızlar parol parasetamol içince kanama oluyorum yaşayan var mi 3 aylık hamileyim . Doktor onunla alakalı olmadığını söyledi ama her baş agrisinda ictigimde oluyor😪soğuk algınlığından kurtulamiyorum.
Pamuk Brylcu96_ Bende onla alakası olduğunu düşünmüyorum. Serklajli olduğum halde günde 3 4 tane içtiğim oluyor.
Brylcu96_ Pamuk hamilelik donemince 3 kez içtim 3 undede kanama oldu. Onun dışında hiç kanama görmedim😔
gncglozclk superstar_00 benimde bogaz agrım ve grıbım var 2 gundur yutkunamıyordum ballı limonlu ılık su yapıyorum bogazıma cok ıyı geldi gunde 1 tane parol ıcıyorum oda atesım cıkmasın dıye ıns bısey olmaz 🤲 daha acile gitmedim bısey yapmazlar diye kotu olursam gıdıcem
superstar_00 gncglozclk Yok bir şey olmaz parol gebelikte emzirme sürecinde doktorların izin verdiği bir ağrı kesici post açan anne adayımız ne zaman içsem kanamam oluyor dediği için ben öyle yazdım.
gncglozclk superstar_00 vallaha gıttım acıle kadın doguma gunde 4 tane ıcebılırsın dedı antibiyotik vermedi kendin atlat daha ıyı dedı ballı limonlu suyı vikisi felan sordum yapabilirsin bısey olmaz dedi