Mihri-balim_ bizim gibi değiller çok küçük porsiyonda yediklerinden metabolizmalari da hızlı olduğundan çabuk acikiyorlar kendim için hatırlıyorum 5 yaşına kadar her sabah 4-5 arası annemden yiyecek bir şeyler istemek için uyanır yer yine uyurdum ama onun dışında çok az porsiyonlarda yiyen bir çocuktum , belkide yediği porsiyonlar az geliyordur ben çok şey denedim tok tutan mamalar ,uyuyana kadar yedirme ,geç yatırma çok zaman sonra alisiyorlar dediğim gibi hala az yediği günlerde gece uyanır benden süt v.b şeyler ister yer içer yine öyle uyur bilirim o gece uyanacagini zaten sizinki küçük yavaş yavaş azaltın bir kerede biraktirmayin genellike su için de uyanıyorlar bir de ağızları kuruyunca her zaman açlıktan olmuyor