Kızlar dün gece başka bir sebeple nöbetçi kadın doğuma gittim, kontrolde bebeğin haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi ama normalde 1-1,5 hafta önde oluyordu. Özellikle sordum, hayır tam günüyle uyumlu dedi. Bu haftaya kadar hep önde olan bebeğimin kilosu bu hafta neden böyle çıktı sizce kilo alımı mı yavaşladı?😞 doktor sorun yok dedi ama benim kafama takıldı. Bebeği besleyen damarlarda direnç vardı ama 12. Haftadan beri aspirin kullanıyorum, detaylı ultrasonda doktor düzeldiğini söylemişti zaten bugüne kadar bir sorun olmadı ama yine de ondan mı acaba diye kafama takıldı. Bir de bir süredir uyku düzenim yok çok uykusuz geziyorum, soluma yatamıyorum vs bunlardan etkilenmiş midir ya da ultrason cihazı farklılığından olabilir mi? Böyle bir durum yaşayan var mı?😔