tgbadlgzr Selam kızlaar. Biz 28 haftalık olduk 🥹 sizler kaçıncı haftadasınız? Neler hissediyorsunuz, doğum korkunuz var mı 😵💫
Hilall_ tgbadlgzr selaam ben de 28+1im şuan. Doğum korkusu değil de nasıl doğurucam ne olucak diye belirsizliklerde kayboldum bu aralar 🫠
Fatossc tgbadlgzr bizde 28+3 olduk canm dogum korkusu var ama az nasip olursa bu dortuncu bebegimiz 3 normal dogum bu sezeyan olcak o yuzden biraz korku var😆
Busegms Selam canım bende 30+2 bende biran önce doğurma isteği var duygularda karisik tabi korku kaygı sevinç hepsini yaşıyorum ♥️👶
tgbadlgzr Fatossc maşallah 😂 siz tecrübelisiniz biz süreci bilmediğimiz için başımıza geleceklerden habersisiz 😬
Fatossc tgbadlgzr evet canm tecrube var ama basimjza geleceklerden habersiz doguma gitmek daha iyi bence 😆
Sezen01 Haftaya giriyorum çocuğun eşi yerine yerleşmesi sorunu var iki güne doğum yapacağım hem ürkek hem sevinçli hem kaygılıyım Allahım sağlıkla kavuşmayı nasip etsin cümlemize 🥰🥰🙏🙏🙏