Esra5353 ben hamileliğimi öğrendiğimden beri hangisi benim için daha uygun diye araştırma yapıyorum. Geldiğim sonucu söyleyeyim akışına bırakmak.. kimi arkadaşım normal diye diretti son dk da sezaryene girdi kimi hiç oralı olmadı normal doğurdu çıktı. Ne biri diğerinden üstün ne bir diğeri daha kolay sağlığın el verdiği ölçüde hangisi nasip olursa doğal akışına bırak gitsin gördüğüm şu ki bebek nasıl isterse öyle geliyor ama şimdiden de korktuğun için müdahale etmesen mi 🙄 arkadaşım 3 gün önce doğum yaptı sancıyı tarif şekli şu çok şiddetli adet ağrısı gibi düşün dedi normalde o ağrıya ilaç alırdım işte dedi lütfen korkma içini ferah tut. Herkesin doğum hikayesi farklıdır dedi doktorum lütfen her iki doğum şekli için de kötü hikayelere kulaklarını tıka ben iyileri dinleyip kötüleri dinliyor gibi yapıyorum 😄