Balmommyy 14 haftalık hamileyim midemi üşütmüşüm galiba çok şiddetli mide ağrısı kusma ve ishal var acile gidicem serum takarlar mı acaba serum taksalar çok iyi olur hap içemiyorum inşallah takarlar sizlerde sormak istedim hamilelerde bu durumda takarlar mı
beyzzsenturkk Balmommyy verecekleri ilaca göre değişir hamileyken ve emzirme döneminde maalesef ilaçlar kısıtlı oluyor siz yinede gidin riske atmayın