Nisaiste evlendiğimde beri hep rüyamda kız çocuğum olduğunu görüyordum. Adetim gecikince test yapıyordum negatifti. 3 sene sonunda Bi kere oğlum olduğunu gördüm rüyamda o ay testim pozitif çıktı. Oğlum olacak hayırlısıyla ☺️ Rabbım bekleyen herkese tez vakitte nasip etsin 🤲