Arkadaşlar bu benim 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde oğlum çok hareketliydi aşırı derecede ne uyutuyordu beni nede yürütüyordu o derece ama bu 2. Gebeliğimde çocuğum ilk gebeliğime göre öyle hareketli değil günde 10 tekme normaldir diyorlar ya 10dan da az atıyor sanki hiç hamile değilmişim gibi hissediyorum şuan 30 haftalık hamileyim hareketlerini de geç hissetmeye başladım geçen hafta kontrolüm vardı doktora söyledim bir sorun olmadığını söyledi çocuk arkasını dönmüş ondandır dedi ne bilim tereddüt ediyorum bir şey yoktur inşallah benle aynı durumu yaşayan var mı? İlk gebeliğimde böyle karnıma dokunduğunda hemen tepki veridyordu bana ama bunda öyle bir şey yok asla tepki vermiyor canı istediğinde hareket ediyor tatlı yediğimde yine hareket etmez böyle hareketleri sertte değil çünkü ilk gebeliğimde oğlum tekme attiğında karşımdaki kişi bile görüyordu ama bu öyle değil sizce endişelenmem gerekiyor mu?