Kızlar 2 gündür kesintisiz başımın sağ tarafı ağrıyordu parol vs içtim geçmedi dr gittiğimi zade tansiyonum 7 e 4 dü serumla vs 10 çıktı ama sorun şu ki tansiyonum düşünce tekrar başım ağırıyor elim gözüm şiş sürekli tuzlu ayran içiyorum gece 2 kere baş ağrısı ile uyanıp içtim benim yaşadığımı yaşan var mı siz neyaptınız ?