Tecrübeli annelerin cevaplarını bekliyorum. 36. Haftaya girdim sertleşme ve karın ağrısı oluyor ara ara her ağrıyı sancı sanıyorum. Doktorum birkaç örnek verdi su gelmesi, şiddetli bel ağrısı gibi ama bunlar olmadan da sadece sancı ile hastaneye gidip doğum yapan çok kişi var diye biliyorum. Tecrübeli anneleeeeer yardım edin.