Merhabalar anneler, anne adayları
6 ekim bir hastanede beta hcg değerim 24.92 iken 7 ekim başka bir hastanede beta hcg değerim 20.2 çıktı. Böyle bir durum yaşayan var mı? Gebelik pozitif diye düşünüyorum çok endişelendim. Tüm yararlı bilgilerinizi yazarsanız çok sevinirim.