7-8 aydır böyle bir sorunum var. Doktor ilk muayene ettiğinde gebe değildim antibiyotik verdi, tto yüz temizleme köpüğü ve tto çay ağacı kremi vermişti biraz hafiflemişti geçti sandım gebelikte şuan tekrarladı.
Kırmızılık, kabartı oluyor yanaklarımın ortasında. Sabah uyandığımda hafifliyor akşam artıyor. Çenemde yanağımın ortasında minik tek tük sivilceler de çıkabiliyor ama inatcı böyle haftalarca kalıyor.
Düşününce önceden de çabuk kızaran bir cildim vardı ama hiç bu kadar olmamıştı. Şimdi sadece tto yüz temizleme jeli kullanabiliyoum.
Bir de diyet yapacağım gluten ve süt ürünlerinden şüpheleniyorum, lütfen aynı sıkıntıyı yaşayan varsa tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏🏼