Sarikus_12 Kızlar aşırı mide bulantısı şikayeti ile geldim alttan muayene ettiler kanamam oldu ve aşırı sancım başladı bu durumu yaşayan var mı
Nuraaa Sarikus_12 benı de alttan muayene ettıler ama aynı durumu yasamadım doktorunuza yazın bence durumu
crazymommy Sarikus_12 Kaç kişiden duydum mide bulantısı ile gidip alttan muayene yapıldığını ve kanaması olduğunu. Muhtemelen tahriş etti orayı çok mu sertti doktorun eli asistan mıydı uzman mı ?
gaye1807 Sarikus_12 mide bulantısını doğum belirtisi gibi sayıp açıklığınızı kontrol için bakmışlardır aslında genelde yapılıyor buralarda okudum bu durumu