Kizlar eşimle birinci derece Akraba evliligim var ama bitamede çok şükür saglikli bir Oglumuz var 3 yaşinda yaşlarimiz 23-26 şimdi ikinci bebegi düşünüyoruz ama ben biraz korkuyorum çünki akraba evliliklerinde bu risk artiyor doktora gittik ve doktorda yaşiniz gayet iyi bir soru çıkıcagını düşünmüyorum dedi bitane saglikli cocugunuz var dedi hamile kaldiktan sonra 10 haftallikken bebege fetal dna testi yapariz dedi bakariz benimde kafama bisey takikdi ama sonucda genetik hastalikta olsabilir ilerde dimi beni aydınlatın lütfen nasil bir yol cizmem gerekiyor