Beni de yalnızlık çok üzüyor. Bir kere acile gittim disaridakiler dünyadan habersiz her iş bitince hadi hayırlı olsun doğdu yarım saat oldu hatta diyorlar şok oluyorum. Ya doğum özel bişey hassas bişey taş mısınız duvar mısınız kardeşim. Mesela ben sabah 9 da doğum yapsam akşam görüş saatini mi bekleyecek refakatcim dışında kalan kişiler özellikle de eşim? Odama çıkınca hiç bı fırsat verilmeyecek mi babasına abisine görmeleri için. Kafamda deli sorular