Arkadaşlar günaydın
Ben 7+2′deyim 5 + 6′dan beri kesenin yanında kanama görünüyor ve kanamam devam ediyor düşük riskim var ilaçlarım iğnelerim aksatmadan içiyorum ama bu süreçte Türk kahve tüketimi sizce ne olmalı içmeli miyim canım da istiyor yoksa hiç riske girmeyip hiç içmeyeyim mi. Bu konuda siz ne önerirsiniz??…