fatmanurkantar doktordan geldim kızlar hiçbişey yok bebek 7+0 günlük bugün ama ultrasonda 7+2 gözüküyor kalp atışı normal. Kese altında azıcık kanama alani vardı oda bitmis. Akintida büyük ihtimal progestan fitil kullanıyorum o yapmıştır dedi doktorum ve sakin olmam gerektiğini söyledi . ❤🤲🤲