Riskli bir gebelik dönemim vardı kızlar.plesnetada anormal bozukluklar vardı yediklerim plesentayi büyütmüş bebeğe pek akım gitmemiş. Geldik 31 haftaya. Bebekte gelişim geriligi her an karında kaybetme korkusu falan vardı. Perinataloji takipliydim. Sonrasında hareket takibi yap bebekte dediler her hafta iki defa kontrole geleceksin dedi. Pazartesi gitmiştim daha kızım güçlü tekmeler atan bir bebekti özellikle geceleri durmaz oynardı tuvakste giderdim sabaha kadar. Çarşamba gecesi hiç oynadığını hissetmedim. Eşimi kaldırdım hastaneye geldik baktılar sıkıntı yok ultrasonda bile üç defa oynadı sen hissetmedin dediler. Cumaya da doktoruma randevum vardı. Ama Perşembe günü de bebeğimi hissedemedim günde bir iki ufak tekme attı o kadar.cuma geldik asistan baktı hoca gelene kadar su bile içme doğum olabilir dedi. Şaşırdım. Ama ihtimal vermiyorum tabi. Neyse hoca baktı ters akım baslamis hemen doğuma dedi sezaryen olacakti tabiki. Ağlaya ağlaya çıktım dogumhaneye orda gerekli imzalar atıldı. Sonda falan takıldı hoop ameliyata ama nasıl korkuyorum bebek yasayacak mi acaba diye. Sonra bulantım kusmam başladı korkudan tansiyonum 19-20 lere çıkmış. Ameliyathanede bebek küçük ilaçtan etkilenir o yüzden belden uyuşturma dediler. Oturdum defalsrca iğne batırıp çektiler belime. Ne eyse uzandım tekrar sedyeye perde attılar araya başladılar kesme bebeği cekistiriyorlar falan 16.30 kızım dünyaya geldi 850 gram Miniş bir kız. Hemen kuveze aldılar solunum desteği bağladılar. Sonra bayılmışım. Bir uyandım ne bebek var ne birşey. Dikiş atiyorlar. Çıktım ameliyattan ilk sorduğum eşime bebek nasil. İki gün oldu kızlar bebeğimde solunum sıkıntısı ve zayıflık var işte kuvezde yatıyor. Benimde plesenta çok büyük olduğu için karnımı boydan boya kesmişler nerdeyse. Toparlaniyoruz. Kızımı görmeye gittim Miniş mini minnacık ama güçlü bir kız. Sarılık olmuş meleğim. Henüz ağızdan beslemeye gecilmemis ama sütüm var şükür hemşireler sağ ve döndür tarih at dedi. O şekilde biriktiriyorum 🥰 inşallah yavrum toparlanarak dua edin nolur