33+3 de 31 hafta ile uyumlu doğdu ilk bebeğim. 65 gün kaldı yoğun bakımda ama bunun içinde kalp ameliyatı da var. Erken doğup hiç sıkıntı yaşamadan anneye verilen de var zamanında doğup enfeksiyon vs yoğun bakımda kalan da. İnşallah sağlıcakla kavuşursunuz yavrunuza. Moral motivasyonunuzu yüksek tutun. Hissediyor bebekler bedenen ayrılsanız da hâlâ bağlısınız birbirinize. Bol bol sağın sütünüzü çıkacağı zaman sütünüze ihtiyacı olacak. Allah yardımcınız olsun inşallah sizinde bebeğinizin de..bol dua..