-Canser- Kızlar erken doğum yapanınız varmı Varsa bebeğiniz küvezde kaldı mı Kaldıysa ne kadar kaldı ?
zumrasmom1 -Canser- 31+6 da acil sezaryene alındım ters akım başlamış bebeğe besin oksijen birşey gitmiyormus. Zaten plesentada anomali vardı. Gelişim geriliği vardı. Hafta olarak 31+6 ama 4 hafta geri bebeğim 26-27 haftayla uyumluydu. 850 gram bir Miniş doğurdum cuma günü. Kuvezde şimdi solunum desteği alıyor kuzum. Yolumuz uzun olsa da sonu güzel olacak inşallah 🩷
naneliseker_ -Canser- öyle doğan bebis çok var :) kötü düşünmeyin birkaç haftaya çıkacaktır inşallah.
Ahsensena zumrasmom1 doktorlar bunun sebebi ile alakalı açıklamada bulunuyor mu, ben 37 haftalık oldum ama bebeğim 33 ile uyumlu kan akımı ve kalp atışları iyi dedi buna rağmen neden gelişimi duruyor anlamış değilim
Gizembltc -Canser- tam 34 haftalık doğum yaptım miğde bulantısıyla hastaneye gidip yatışımı verdiler meğer sancım varmış iki gün yattım ciğer geliştirici iğne yaptılar. 2630 doğdu 2400le hastaneden çıktım emme iç güdüsü var kendi kendine nefes alabiliyor diye küveze girmedi oğlum. Şimdi 3 ayını bitirdi 7 buçuk kilo sende içini rahat tut rabbim korur merak etme inşallah.
Cigdemtrnn -Canser- sizi emzirmeyede çağırcaklar bir süre sonra o zaman bilin ki iki üç güne çıkacak🌸
eylulmihrasmom -Canser- haftanız hiç kötü değil korkmayın ben 30+3te doğum yaptım 48 gün küvezde kaldık. cuma günü 49.günde taburcu olduk şükürler olsun. tez zamanda kavuşun inşallah❤️ süt sağın devamlı hem artar hemde bebişe şifa olur 🤲🏻
eylulmihrasmom -Canser- 1800 gr 44 cm doğdu. ama kiloya çok takılmayın önemli olan kan değerleri,solunumu ve emme refleksi. bunlar iyi olduğunda 1800 üstü genelde taburcu oluyor. bizim kilomuz 3020 iken taburcu olduk enfeksiyon vs kaptı o yüzden uzun durdu aslında
busekandemirr -Canser- 28+5’te 1450 gr doğdu bebeğim 38 gün küvezde kaldı 2 gün birlikte anne bebek uyum odasında kaldık