Bnde kızımda uni hastanesi takipliydim orda yaptm doğumu bilmiodum özel oda olayı varmı orda die bn doğumdayken eşim görüşmüş özel oda varmı die 2-3 tane vardı heralde biri de yeni boşalmıştı 6 sene önce 100 tl vermiş eşim özel oda için 2 sene önce ablam amleyt oldu safradan bi devlt hastanesnde özel odamız yok tek yataklı odalarimiz var onlrda boş değil biri gün içinde bosalicak ama demiş eşide ayaralyabilirseniz iyi olur ücretini de veririm demiş yok ücretsiz hastanmzde demişler ve o ameliyata girip çıkana kadr oda boşalmış temzlenmis öyle tesadüf girmişti tek odaya sende dha önceden sor fiyati varsa onuda sor tabiki