kaju765 Kizlar 26 haftalik hamileyim çok kötü adet sancısı ceker gibi sancim var gece bu sanciyla uyandim simdi. idrar yolu enfeksiyonum var ondan kaynakli olan bisey mi uc gundur bebek cok hareketli korkuyorum ne yapmam lazım 😔😔😔😔
Melike_sevgi kaju765 korkmayın enfeksiyonunuz çok fazladır aynı dediğiniz başıma geldi ben enfeksiyon olduğunu bilmiyordum doğum sancısı sandım karnıma kramplar giriyordu resmen meğersem enfeksiyon çok fazlaymış
e_blue_sky_a kaju765 herkesde durum farklı olabilir. Dayanılamayacak gibi ağrı gelirse veya çok az da olsa Kanama vb olursa hemen acile gidin
kaju765 xbebegimx hayir daha doktora gitmedim enfeksiyon gecen ayda cikti bende verdiği ilaçları kullandim gecti sonra yine tekrarladi
kaju765 Melike_sevgi coo teşekkür ederim valla icime su serptiniz doğum sancısı sandim bide bugün iliski yaşadık acaba onunda bi etkisi olmus mudur
Melike_sevgi kaju765 sanmıyorum Belki vajinada yanma ve ağrı yapar onun dışında sancınızı tetiklemez korkmayın karnınızı sıcak tutun sancınız geçmezse acile gidin tek kullanımlık bi ilaç veriyor suya katıp içiyorsunuz iyi geliyor.
e_blue_sky_a kaju765 gaz olmasın o? Gecen ölüyorum kımıldamadan yattım resmen kalkamadım meğer gazmış çok tuhaftı bicak saplanıyor gibi