Merhaba annişler beni belki bazılarınız hatırlar. Uzun bi süre ara vermiştim doğum yaptığım için ama sizlere doğum hikayemi anlatmak istedim. Belki korkan vardır diye aramızda 🤭. Hamileliğimin ortalarında 27 haftalarımda erken doğum riskim olduğunu söyledi doktorum. 27.haftamdan sonra hep yatarak ve ilaçlarla geçti. Zaten hamile kaldıktan sonra hep doğumum nasıl olucak acaba canım yanacak mı diye düşünüp duruyordum. Neyse gelelim olay gününe 😂😂 gece saat 3 gibi bi sancı geldi uyurken. Aldırış etmedim çünkü zaten erken doğum riskimden hep ağrım oluyordu. Uyuyayım geçer zaten dedim. Ama yok anacım bu sancı geçen bi sancı olmadı sağa yattım yok sola yattım yok. Sürekli bir tuvalete çıkma isteği. Tuvalete gittiğimde peçetemde kan lekesi gördüm. Dedim aha o gün bu gün. Hemen aileme haber verdim biz o aceleyle hastaneye sürmeye başladık. Hastanem de yarım saat uzaklıkta odmwkfmrowke. Kızlar maalesef ki bi sancı çekiyorsunuz ama gerçekten doğru nefes alıp vermekle geçen bir sancı. Hastaneye vardıktan sonra kontrollerim yapıldı ve meğersem 9.5 santim açılmam varmış hemen doğuma aldılar beni fakat tek problem suyum gelmemişti. Ve ben daha 35+3 haftalıktım 🥲. Hemen ciğer geliştirici bir iğne ve antibiyotik serum bağlandı. Suyumun gelmesini bekledik. Tabi o sırada sancılarım iyice arttı. Epidural istedim ki iyi ki de istemişim. Gerçekten kendi rahatınızı düşünün. Doktorlar suyumun gelmediğini görünce patlatmaya karar verdiler. Suyum patladıktan bi 1-2 saat sonra oğlum dünyaya geldi ❤️ Yani demem o ki hanımlar evladınızı kucağınıza aldığınız da ne olduysa her şeyi unutuyorsunuz ❤️