Ezbuak aynı durumu bende üç gün önce yaşadım suyum geldi açılmam çok yavas ilerledi iki gün suni sancıyla bekledim baktım sadece 5 cm açılma oldu dr sezaryana aldı hem o sancıyı yedim hem sezaryan acısı yaşıyorum çok zor bi durum bebeğim yanimda suan çok güzel bi duygu ama işte suan aktif olamiyorum ona bakarken ağrıdan