Beritan33
Beritan33 tabiki bugün nişanım geldi ben öyle anladım iki kere hemde hafif samcım kasılamlar vardı çarşamba günü gittiğimde doktorım yok demişti açılma fln da yoktu geldim nst baglandım düzenli sancılarım çıktı pazartesi sezeryan olacaktım çatala çıktım 5 cm acılma var dediler normal doğuma ikna ettiler dayanmıssın kolay yaparsın dediler fln 🙊 sonra suyumu patlattılar fenaydı sonra suni sancı verdiler ölüyordum benim bünyem zayıf kaldıramadım bagırdım çagırdım ben midem bulandı çok fena yatak battı. Nefesim kesildi sancı geliyor Çünkü nstdeyim oksijen verdiler nefes almaya çalıştım bebek için zorlandım nst çıkarın dedim yok dediler doktor istiyor diye yatak da duramadım ağladım fln duşa girdim rahatlatır dediler rahatlattı ama sancım devam etti acıklıgıma baktılar en son dogım başlıyor dediler ameliyata girdim doktor gelene kadar dokuz doğurdum bagırdım ıkınmam çok geldi hemşire ıkınma deyip durdu ben hep ıkındım sancı çok yüksekti doktor en sonunda geldi üç dört kere ıkındım çok şükür doğdu bebişim. Orda da oksijen verdiler nefes alamadım ben bagırma dediler bana doktor da bağırmadan ıkın dedi 🤦♀️ kısacası ben çok zorlandım yaaa bebek zayıf ve küçük doğdu 2550 kilo 🥰