Kızlar kuzenimin eşi yeni doğum yaptı devlette normal doğum ama bebeği emmiyormuş kakasını falanda yapmış sırf emmediği için yenidoğan ünitesinde küvezde tutuluyormuş yani emmesi için annenin yanında olması gerekmiyor mu sizce bana mı saçma geldi bi tek yoksa böyle olan var mı özelde nasıl acaba