Edabglml evet bana göre normal bişeydi yaptığım ama sanırım yormuşum kendimi, sadece mutfağı topladım yani öyle günlük sabaha kalanları 🤷♀️ ama yemek yemeyi de geciktirdim ondan da olabilir🫣 böyle kasık ağrısı gibi değil de karın sertleşmesi, hareket azlığı, baş dönmesi nefes darlığı oldu ve leke de geldi. Ben acile gittim. Senin de hareket azlığı varsa mutlaka git acile 🥰