Kızlar 24 haftalık gebeyim fakat neredeyse gebeliğimin başından beri karnım çook sert. Dokunduğumda taş gibi. Doktor her seferinde bu seni rahatsız ediyor mu diiye soruyor sadece çok gergin hissediyorum karnımı. Sizde de var mı böyle bir durum acaba normal mi