dogamoms 34. Haftamdayım azıcık iş yapayım göbek deliğin sağ tarafı yanıyo sanki yırtılıyo geriliyo gbi yaşayan var mı? Bebeğin hareketlerini de aağ tarafta hissediyorm genel olarak.Doktorum çarşamba günü o zaman ona da sorucam
Deletedmom128 dogamoms Yorulduğunuzda hemen oturun. Kendinİzi çok yormayın. Bebek kasılıyor olabilir.
dogamoms Deletedmom128 en ufak bi şeyde yoruluyorum artık o zaman :( çok bişey yapmıyorm aslında ama anlamıyorm yorulduğumu sanırım