bimuallime
Canım ben sağlıkçıyım ama büyük ihtimal uyuz ve ben de geçirdim. O yüzden korkma her yerden geçmiş olabilir, salgın var. Cildiye doktoruna git hamilelikte tedavisi nasıl olur bilemem ama bulaşıcılığı artırmamak adına herkesle şu anda mesafeni korumalısın. Sen uyuzu atlattıktan sonra bulaşan kişilerden tekrar bulaşma riski De olabiliyor.Allah yardımcın olsun .Gerçekten çok illet bir şey. Ben krem kullandım tüm vücuda üç gün boyunca sürüyorsun ekstra kükürt sabunla her yerimi keseledim tüm her şeyi dokunduğum nereler varsa hepsini yıkadım. Üç gün boyunca da kullandığım nevresimleri ve bornozları
da sürekli yıkadım iki üç haftaya geçti.