Arkadaşlar ben yakın zamanda bir sağlıksız gebelik geçirdim ve kürtaj oldum hiç aklımdan çıkmıyor çokta üzülüyorum benim beta değerim iki katı arterken 1700 / 2000 kerde olması gerekirken 800 gibi rakamlrdan sadece 1046 çıkıyor ve beta duruyor bu bir kaç gündede düşmeye başlıyormuş ve kesede şekil bozukluğu ve sağlıksız ilerlediğini ve boş olduğunu söyledi doktorlar böyle bir durum yaşayan oldumu çok üzülüyorum hep aklımda ben düşük yapmayı beklemek istedim ama doktorlar kürtaj olmam gerektiğini söyleyince eşimde beklememi istemedi kürtaj oldum bekleseymişimde kürtaj olucakmışım dokktorum kesen boş ve düzensiz di sağlıksız boş gebelik dedi acaba beklesemiydim ilerlermiydi haksızlıkmı ettm diye çok düşünüp ağlıyorum bu durum beni çok çok etkiledi bir boşluğa düştüm ve doktorum 1 yıl bebek düşünme dedi sağlıksız gebeliklerde vurulan bir iğne varmış ondan yaptılar methotrekate diye bir iğne etkiliymiş tekrar düşük yaşatır hemen hamilelikte dedi şuan tek istediğim 1 yıl geçsin ve tekrar hamile kalayım bu piskoloji kürtaj olmaktanmı kaynaklı bilmiyorum yalnız kalınca hep ağlıyorum namaz kılıyorum hep ağlıyorum böyle birşey yaşamak beni çok etkiledi Hamd olsun Rabbim daha büyük acılar yaşatmasın ama ben önceki hayatıma bir türlü dönemedim sizinlede dertleşmek istedim 😔🥲