Hiilal0606 tıpkısının aynısı😁 ayaklarıma mutlaka çoraplarımı giyip yatıyorum ama gece üstümü mü açmıyorum yandım diye,birden terledim diye oflaya poflaya sıçramadığım mı kalıyor ohoo🙈Normalde de sıcağı sevmem evet ama bu serin havada da soğuk havada da olunca sinir bozucu oluyor.Bir de küçüklü büyüklü 5 yastıkla yatıyorum onun da bunaltması oluyor😬