Kızlar neden olur sizce
babyiscoming_ kistin olabilir mi canım, bende kist var ağrı yapıyor doktor jel verdi
Benim de ağrı ve sızı var uçları çok acıyor özelliktr 4. Aydan sonra hassaslaştı