gencbiranne1 Starkmama21 canım dualarım seninle haber ver etiketleyip beni de bende senin gibi yaşadım hiç korkma Allah büyüktür bol bol dua et 🙏🏻
Starkmama21 Elifssudee bilmiyorum doktorda bilmiyorum dedi pazartesi yine doktora git ve kan tahlili yaptır dedi
mimar_anne Starkmama21 değere göre hamilesin canım ama 2 gün sonra aynı yerde aynı saatte tekrar kan ver ve artışı takip et hayırlısı olsun 🙏🏼🥰
tugbakguns Starkmama21 ben şimdi bi yorum yapmak istemiyorum o değerin artması lazım yani acilde tekrar kan ver iki gün sonra artarsa sevinebiliriz inşallah
Starkmama21 mimar_anne amin inşallah pazartesi günü başka doktora gitmem gerekiyor orada yine yapılacak malesef burada her istediğin zaman gidemiyorsun kızıyorlar
Starkmama21 tugbakguns yani çok ayıp olurmu bilmiyorum ama dağılabileceğim kimse yok o yüzden hepinizden özür dilerim son adet tarihim 27 Ağustos ama cinsel ilşki 7 Eylül 13 Eylül 14 Eylül sadece o günlerde eğer bebek olmuşsa 68 yeterlimi sizce
mimar_anne Starkmama21 anladım canım sat a göre 6 haftalıksın geç döllenme olmadıysa değer kendin test yaptığında belki de daha yüksekti şuan düşmüşte olabilir yani kimyasal gebelik ama hepsi ihtimal işte her şey pazartesi belli olur inşallah artar canım