Zzz_ism Merhaba anneler bebeğimde 2 hafta gerileme olduğunu söyledi doktorum hamileliğimin hep başından beri böyle ama bebekde qayet iyi dedi beslenmesi filan 21 hafta 3 günlük 461 qram ama 23 hafta olmalı bide benim adet düzensizliklerim vardı onla alakalı olak
Merveyyyy Ben de 37 haftalık hamileyim bebeğim 35 hafta ile uyumlu çıktı kilo anlamında gelişmemiş ancak diğer türlü hiç bir sıkıntısı yokmuş doktor genetik olabilir, bebeğin minyon olabilir dedi korkutucu bir konuşma yapmadı
Zzz_ism Merveyyyy evet benim de doktor bebeğin herşeyinin normal olduğunu söyledi bi sıkıntısı yok dedide 6 hafta sonra çağırdı gitcem gelişimine bakcaklar aynı düzende giderse işte ilac filan yazcaklarmış
Bahar1644 Zzz_ism arkadaşında yazdığı gibi biraz minyon olur sadece arkadaşımın da öyleydi 2500 kilo doğdu küveze bile girmedi birsey olmaz Allah’ın izni ile
Zzz_ism Bahar1644 çok teşekkür ederim canım aynı benimde arkadaşımda 2 hafta geriden geliyomuş onun da doktoru bi problem değil demiş Amin sağ salim kucağımıza alalım da